چگونگی برقراری امنیت خانمها

مرکز مشاوره در اصفهان

گاهی رعایت نکاتی بسیار ساده از طرف خانمها، آنها را از قرار گرفتن در دام مجرمان نجات می دهد. مهاجمان در نگاه اول و در زمان بسیار اندکی طعمه های خود را انتخاب می کنند و به سراغ آنها می روند. مرکز مشاوره موفقیت که یک مرکز مشاوره در اصفهان می باشد، در این مقاله به بررسی چند راهکار ساده برای در امان بودن خانمها از دست مهاجمان و ایجاد امنیت توسط خود آنها می پردازد.

لازم به ذکر است که مهاجمان به سرعت قربانیان خود را انتخاب می کنند و روش های رسیدن به هدف خود را بررسی می نمایند. لذا چنانچه فردی نکاتی را رعایت نماید که احتمال دستیابی به او توسط مجرمان کمتر باشد، مجرم از او می گذرد. به همین خاطر است که همه خانمها قربانی این مهاجمان قرار نمی گیرند. مجرمان از زبان بدن فرد تشخیص می دهند که آیا او طعمه مناسبی هست یا نه.

یکی از نکات قابل توجه برای جلوگیری از در معرض خطر مهاجمان بودن طرز راه رفتن خانمهاست. خانمهایی که بسیار سریع راه می روند بی قراری خود را نشان می دهند. این افراد به دلیل بی قراری و عدم تمرکز بر اطراف، خونسردی خود را از دست می دهند و به راحتی طعمه طبهکاران می شوند. لذا توصیه می شود هنگام راه رفتن متمرکز و هوشیار باشید.

نکته بعد با قدرت قدم برداشتن است. زیرا قدم های سست خانمها را آسیب پذیر می کند.

نامنظم راه رفتن، عدم تعادل در راه رفتن، تلو تلو خوردن، ناهماهنگی حرکت دست ها و پاها و داشتن حرکات اضافه در هنگام راه رفتن نیز امنیت خانمها را به خطر می اندازد. پس توصیه می شود منظم و با آهنگ یکنواخت حرکت کنید، چنانچه ابتدا پاشنه پا و سپس سر انگشتان پا بر روی زمین قرار بگیرند.

کلینیک روانشناسی اصفهان

بیش از حد کند راه رفتن و کشیدن پاها بر روی زمین نیز نشان از بی انرژی بودن و توان مقابله با مهاجم را نداشتن است. این افراد به راحتی قربانی مهاجمان خواهند بود.

با قوز راه رفتن فریاد مطیع بودن است. قوز نشانه ضعف و سستی و خجالت کشیدن است. برعکس، پشت صاف و شانه های بالا و عقب نشان از اعتماد به نفس و قوی بودن است که هر مهاجمی را از خود می راند.

دستها باید آزاد باشند. دست در جیب و یا پر بودن دستها با کیسه های خرید و یا تلفن همراه فرصت بسیار مناسبی برای مهاجمان پدید می آورد. دست ها در لحظه مورد حمله مهاجمان قرار گرفتن مهمترین عضو بدن در دفاع از خود هستند.

مهاجمان به دنبال افرادی می روند که آنها را نمی بینند. لذا ارتباط چشمی مناسب و توجه به اطراف از قربانی شدن خانمها جلوگیری می کند.

عدم شنیدن صداهای اطراف در هنگام استفاده از هدفون نیز فرصت مناسبی برای مهاجم و حمله او از پشت فراهم می آورد.

از آنجاییکه مجرمان نمی خواهند دستگیر شوند، تلاش می کنند تا مورد توجه دیگران قرار نگیرند. خانمها به راحتی می توانند با رعایت نکات امنیتی به مجرمان نشان دهند که طعمه مناسبی برای آنها نیستند و به راحتی می توانند از خود دفاع کنند.

مرکز مشاوره موفقیت بهترین مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، نوروفیدبک، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان با بهره مندی از روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.