موفقیت مالی در هر شرایط اقتصادی

مرکز مشاوره در اصفهان

مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان، در این مقاله راهکارهای اساسی پس انداز آن هم در بدترین شرایط اقتصادی را بیان می کند. این گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید که یک شبه نمی توان ره صد ساله را طی نمود. موفقیت زمانی بدست می آید که همه چیز با گذر زمان و در زمان خود رخ دهد. این را نیز به خاطر داشته باشید که با افکار خودخواهانه و سودجویانه به شکلی که فقط همه چیز برای من است به موفقیت مالی نخواهید رسید.

یک فرد موفق از نظر مالی حتما مقداری از درآمد خود را پس انداز و مقدار دیگرش را سرمایه گذاری می کند. اینها افکار آینده نگرانه هستند. چنانچه اصل سرمایه شما مصرف شود، دیگر برای آینده شما سرمایه ای باقی نخواهد ماند. کلید موفقیت مالی شما در این است که چه میزان از درآمدتان را امروز استفاده می کنید و چه میزان از آن را برای آینده خود سرمایه گذاری آن هم سرمایه گذاری های سودمند می کنید.

توماس جفرسون، از متفکران و بنیانگذاران آمریکا: هیچوقت پول خود را قبل از اینکه آن را بدست بیاورید خرج نکنید.

در همین قسمت، کتاب پس انداز و سرمایه گذاری به سبک ایرانی را به شما معرفی می کنیم. در این کتاب می توانید با روش های مفید پس انداز آشنا شوید. مقداری از درآمد خود را که خرج نمی کنید پس انداز کرده اید. البته هر نوع صرفه جویی در هزینه ها نیز جزء پس انداز محسوی می شود. در ادامه این مطلب شما را با اصولی کاربردی برای پس انداز کردن آشنا می کنیم.

یادداشت برداری از کلیه مخارج، حتی آنهایی که با چک و یا کارت اعتباری انجام می شوند. به این ترتیب، پس از مدتی شما متوجه خواهید شد که پول خود را در چه مسیری خرج می کنید.

تصور کنید هیچ پاداش آخر سالی وجود ندارد. آنها ار نادیده بگیرید.

به منظور در نظر گرفتن هزینه هایی که پیش بینی نمی شوند، یک حساب پس انداز مجزا باز کنید و حتی اگر ماهانه مبلغ اندکی به آن حساب واریز می کنید، آن را کنار گذاشته و برای هزینه های اکنون خود از آن استفاده نکنید.

برای در جریان بودن امور، هر ماه عدد ثابتی به این حساب پس انداز خود واریز کنید.

وقتی تمامی قسط های شما پرداخت می شود، برای در نظر گرفتن هزینه های احتمالی، همچنان به همان اندازه ای که برای پرداخت اقساط خود می پرداختید به حساب پس انداز خود واریز نمایید.

مگر برای امور کاملا ضروری و منطقی به هیچ وجه وام نگیرید.

پیش از خرید قسطی، قیمت قسطی اجناس مورد نظر و قیمت اصلی آنها را مقایسه نمایید و اگر به صرفه بود قسطی خرید کنید.

هزینه های جاری زندگی خود را محاسبه کنید و آن را بر عدد چهار تقسیم کنید و خود را مجبور کنید که از ان فراتر نروید.

اتفاقات ساده ای مانند آتش سوزی را دست کم نگیرید و صرفه جویی خود را در زمینه بیمه بکار نبرید که برای شما گران تمام می شود.

اجرای هر کدام از مراحل بالا ممکن است در ابتدا مشکل باشد ولی وقتی به نتیجه مثبت و کاربردی آنها می رسید از موفقیت مالی خود و آنچه پس انداز کرده و یا سرمایه گذاری کرده اید بسیار راضی خواهید بود. لذت خرج کردن تمامی ندارد. پس روحیه پس اندازی را در خود تقویت کنید. ابتدا از ارقام اندک شروع کنید تا در آینده پس انداز زیادی را به خود هدیه بدهید. مرکز مشاوره موفقیت با بهره مندی از چند روانشناس خوب در اصفهان آماده ارائه خدمات مشاوره ای شغلی و مالی به شما مراجعان محترم می باشد.

روانشناس خوب در اصفهان

مرکز مشاوره موفقیت بهترین مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، نوروفیدبک، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان با بهره مندی از روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.