همسران و کشف زبان عشق

مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان

داشتن رابطه ای عالی و عشق شاد به بخت و اقبال نیست، راهکار دارد. مانند اینکه باید با یکدیگر رفتار مناسب داشت، مذاکره کرد، همدیگر را درک کرد، اشتباهات را پذیرفت و بسیاری توصیه های دیگر که مشاوران خبره یک مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان به مراجعان خود دارند و در صدد هستند تا به همسران کم کنند تا بهترین و شادترین رابطه عاشقانه را با یکدیگر تجربه نمایند. در این مقاله با ارائه راهکارهایی ساده و موثر به چگونگی کشف زبان عشق همسرتان می پردازیم.

چنانچه شما نیز به بررسی زندگی و رابطه عاشقانه و شاد همران موفق بپردازید، متوجه خواهید شد که نکات و عادات مشترکی را بیان خواهند نمود. چند نمونه از این عادات را برای شما بیان خواهیم کرد.

فراموش نکنید که در کنار فعالیت های روزمره و  رسیدن به فرزندان، زمانی را مختص بودن با همسرتان در نظر بگیرید. پیوند زناشویی تنها در با هم و در کنار هم بودن شکل می گیرد. این گام مهمی برای پایداری عشق است. باید برای با هم بودن زمان بگذارید و آن زمان را ارج نهید. فضایی مختص هر دوی شما باید وجود داشته باشد تا بدور از دغدغه های زندگی در کنار هم نفس بکشید تا گفتگویی که بین شما شکل می گیرد معنادار شود.

قرار نیست روشی را که پدر و مادرمان مخصوصا برای تشویق کردن ما بکار می بردند برای همسرمان نیز اعمال کنیم. هر فردی زبان عشق خاص خود را دارد که باید کشف شود. اما چنانچه کشف زبان عشق همسرتان و شیوه عاشقانه ای که ارج می نهد برای شما سخت است، می توانید از خود او سوال کنید. حتی اگر قبلا درباره علایقش صحبت کرده باشد ممکن است الان آنها را فراموش کرده باشید. پس از او بپرسید چه کاری انجام دهم تا در تو احساس عشق را ایجاد کنم؟

همسرتان را حتی با پختن یک غذای ساده غافلگیر کنید. او را نوازش کنید، برایش جشن تولد بگیرید و از او قدرشناسی کنید. همانطور که می بینید روش های خلاقانه بسیاری برای کشف زبان عشق همسرتان و ایجاد حس عشقی شاد در او وجود دارد.

وقتی سخن از در آغوش کشیدن همسر به میان می آید منظور آغوشی رسمی نیست. او را بیست ثانیه به گرمی و با صمیمیت در آغوش بگیرید و قانون بیست ثانیه آغوش عاشقانه را دو بار در روز تکرار کنید. تماس دو جسم با یکدیگر بهترین داروی درمانی عاطفی است. بیست ثانیه در آغوش کشیدن یکدیگر (دو بار در روز)، احساس شادی را در شما ایجاد می کند. با این شیوه همیشه همسرتان می داند که مورد توجه شماست.مشاوره ازدواج اصفهان

تمرین کنید تا شنونده فعالی باشید. وقتی به صحبت های همسرتان فعالانه گوش می دهید در حال نشان دادن عشق خود به او هستید. در گوش دادن واقعی تمامی توجه تان را به همسرتان و صحبت های او معطوف کنید، از تماس چشمی کمک بگیرید و درباره احساسات او در خصوص موضوعی که بیان می کند صحبت کنید.

به همسرتان دلگرمی دهید و قوت قلب او باشید. نباید منتظر بمانید تا همسرتان از شما کمک بخواهد. به او با گفتن “دوستت دارم” اطمینان قلب دهید و با بیان دلیل اینکه چرا از وجود او در زندگی تان راضی و خوشحال هستید از او قدرشناسی کنید.

توجه داشته باشید که در رابطه زناشویی شما کجای کار درست پیش می رود و کجای کار می کلنگد. برای یکدیگر ارزش قائل باشید و از هم تعریف و تمجید کنید. عاشقانه همسرتان را دوست بدارید و بر روی وجوه مشترک شخصیتی یکدیگر تمرکز کنید. و چنانچه در مسیر زندگی زناشویی خود به همراهی فردی با تجربه همچون مشاوران مرکز مشاوره ازدواج اصفهان نیاز دارید از مراجعه به آنها دریغ نکنید.مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان

مرکز مشاوره موفقیت بهترین کلینیک روانشناسی اصفهان

مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، نوروفیدبک، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان با بهره مندی از روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.