ازدواج با زن باهوش، راز طول عمر

مشاوره زناشویی اصفهان

در این مقاله از سری مقالات مرکز مشاوره موفقیت، بهترین مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان، قصد داریم در خصوص انتخاب همسر مناسب و ایده آل که موضوعی جذاب برای آقایان محسوب می شود مطالب مفیدی ارائه دهیم و بیان کنیم که باهوش بودن زنان چه نقشی در کیفیت زندگی زناشویی دارد.

داشتن نیروی تفکر بالا، کیفیت شخصیتی انسان را افزایش می دهد. طبق مطالعات انجام شده، چنانچه یک زن کیفیت شخصیتی بالایی داشته باشد، نیروی امید در او و در همسرش افزایش می یابد و از زوال عقل هر دو مخصوصا مرد جلوگیری می شود. از آنجاییکه محیط تاثیر بسیار زیادی بر توانایی های جسمی و عقلانی فرد دارد، مردی که زنی باهوش را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب می کند قطعا از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد شد.

مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

مردی که با زنی باهوش ازدواج می کند شادتر است، بیماری آلزایمر نمی گیرد، امیدش به زندگی بیش از دیگران است و بیش از دیگر مردان عمر می کند. اگر همسری باهوش داشته باشید مانند این است که فعالیت هایی را انجام می دهید که نیروی فکر شما را تحریک و تقویت می کنند و مغز شما را فعال نگه می دارند تا از بروز بیماری مغزی جلوگیری شود. چنین مردی هر چقدر هم که مغز کوچکی داشته باشد، از سلامت ذهنی برخوردار است و توانمندی ذهنی او بالاست.

با توجه به یافته های دانشمندان و محققان، چنانچه مردی بخواهد طول عمر بیشتری داشته باشد و از زندگی خود و سلامت روان خود لذت ببرد، تنها راه آن ازدواج با یک زن باهوش است زیرا تنها هوش است که می تواند از ازوال عقل جلوگیری کند، حتی هوش شریک زندگی اش.

مرکز مشاوره ازدواج در اصفهان

دختران زیبا اما عاری از هوش بالا و بهره مندی درست از نیروی عقلانی نمی توانند زندگی آتی با کیفیتی داشته باشند. پسری که خود نیز از هوش بالا برخوردار است و به هوش و سلامت عقلانی دختری که می خواهد به عنوان شریک زندگی اش انتخاب کند اهمیت زیادی می دهد، در واقع به سلامت عقلانی خود اهمیت می دهد و این موضوع هم در زندگی زناشویی او و هم در جامعه تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. لذا، توصیه می شود در راستای شناخت خود و فردی که می خواهید به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کنید و در زمینه ازدواج تصمیم صحیح بگیرید، با مشاوران و روانشناسان باتجربه مشورت نمایید و از نتیجه تفسیر آزمون های شخصیت که در مراکز مشاوره ارائه می گردند بهره ببرید. در همین زمینه، مرکز مشاوره موفقیت به عنوان یک مرکز معتبر مشاوره زناشویی اصفهان یا بهتر است بصورت گسترده تر بگوییم که به عنوان یک مرکز مشاوره خانواده در اصفهان با بهره مندی از مشاوران و روانشناسان با تجربه آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به شما مراجعان محترم می باشد.

مرکز مشاوره موفقیت بهترین مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، نوروفیدبک، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان با بهره مندی از روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.