پیش بینی آینده از روی لبخند زدن

بهترین مرکز مشاوره در اصفهان

در انتهای اهداف اکثر ما شادی و شاد بودن نهفته است. کار می کنیم، ارتباطات مختلف برقرار می کنیم و به دنبال پول و ثروت می رویم تا در زندگی حسمان خوب باشد و شاد باشیم. اما چند درصد از ما از قدرت لبخند زدن آگاهیم؟ آیا می دانید که با لبخند زدن می توانید به بالاترین حد شادی، جاییکه کمتر کسی به آن رسیده باشد برسید؟ مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان در نظر دارد در این مقاله به بررسی مختصر و مفیدی از تحقیقات انجام شده در خصوص قدرت لبخند زدن و پیش بینی آینده افراد از روی لبخند زدن آنها بپردازد.

پژوهشگران دانشگاه برکلی آمریکا توانستند از روی تصویر دانشجویان، میزان موفقیت دانشجویان و همچنین را پیش بینی کنند. پژوهشپران دانشگاه وین دیترویت نیز توانستند از روی لبخند زدن فرد، میزان طول عمر او را تخمین بزنند. برای مثال، بازیکنانی که لبخند نمی زدند کمتر از ۷۳ سال عمر می کردند و دیگر بازیکنانی که در تصاویرشان لبخند بر لب داشتند طول عمر انها به حدود ۸۰ سال می رسید.

تحقیقات نشان می دهند که لبخند زدن در ذات انسان نهفته است. وقتی با دستگاه سونوگرافی سه بعدی جنین شکل یافته ای را مشاهده می کنیم، می بینیم که جنین در شکم مادر در حال لبخند زدن است. کودکان از طریق لبخندشان به صدای دیگران پاسخ می دهند. این مورد حتی در کودکان نابینا نیز مشاهده می شود که آنها نیز در مواجهه با دیگران لبخند می زنند.

وقتی می خواهیم به خود هدیه ای بدهیم، شکلات می خوریم. شکلات ترشح هورمون های استرس زا را کاهش می دهد و باعث ترشح هورمون های شادی آور مانند اندروفین می گردد. تحقیقات نشان داده است که لبخند زدن هم همین تاثیر را بر مغز می گذارد. پژوهشگران انگلیسی اعلام نموده اند که لبخند زدن برابر است با خوردن ۲۰۰۰ بسته شکلات، آنهم شکلات با کیفیت!!! وقتی جایزه ای دریافت می کنیم اتفاقی مشابه با خوردن شکلات در مغز ما رخ می دهد. تاثیر لبخند زدن بر مغز برابر با دریافت یک جایزه ۲۵۰۰۰ دلاری است!!! پس لبخند بزنید و هر لحظه به خودتان و مغزتان جلیزه بدهید.

مرکز مشاوره خانواده در اصفهان

تحقیقات نشان داده است که یک سوم بزرگسالان ۲۰ بار در طول روز می خندند. سعی کنیم جزء این یک سوم بزرگسال ثروتمند باشیم. شادی و سلامتی بزرگترین نعمت هستند و چنانچه کسی از این دو نعمت برخوردار باشد ثروتمند است. بدون داشتن لذت و شادی و سلامتی نمی توان از ثروت مادی بهره برد. چنانچه بخواهیم از این منظر به افراد جامعه نگاه کنیم می توانیم بگوییم که کودکان ثروتمندترین افراد هستند. کودکان بیش از ۴۰۰ بار در روز می خندند. این یعنی همان رقم ۲۵۰۰۰ دلار بالا را در عدد ۴ ضرب کنید تا متوجه شوید که ثروت کودکان چقدر است.

کلینیک روانشناسی در اصفهان

توجه داشته باشید که وقتی لبخند می زنید زیباتر و جذاب تر می شوید، پس برای شایسته تر جلوه دادن و حتی کم کردن استرس خود لبخند بزنید. لبخند زدن جزء بزنامه های روزانه زندگی تان باشد. چنانچه دلایل ذکر شده در این مقاله برای شما قانع کننده و مفید بوده است، لطفا همین الان لبخند بزنید.

مرکز مشاوره موفقیت بهترین کلینیک روانشناسی اصفهان

مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، کلیه خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان، بازی درمانی، روان درمانی، نوروفیدبک، مشاوره تغذیه، ارزیابی روانشناختی و ارائه سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی عمومی، تخصصی و پژوهشی از جمله فعالیت های مرکز مشاوره موفقیت به عنوان بهترین مرکز مشاوره در اصفهان با بهره مندی از روانشناس خوب در اصفهان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.